ПРО КЕМПЕР

Історія

Історія появи каплевидних кемперов веде свій початок з 30-х років, вперше з'явившись в США. Є кілька версій появи цього фантастично зручного транспортного засобу, починаючи еволюцією кінської вози -до Великої депресії в США, коли малозабезпечені верстви населення, вимушено виселені зі своїх будинків, проживали в таких причепах і пересувалися по штатам в пошуку роботи. Але ми Вам розповімо більш правдоподібну версію походження «teardrop» (краплі) - так ці причепи називають на їх Батьківщині, в США.

У березні 1939 року в журналі «Популярна Механіка» були опубліковані креслення Луї Роджерса, який змайстрував каплевідний кемпер для свого медового місяця.

Пізніше, в 1945году, Біл Ворман і Енді Андерсон створили свою компанію - «Кіт Мануфактуринг Ко» з виробництва кит комплектів (наборів, які люди повинні були збирати самі) для збирання цих чудових причепів, однак, з огляду на те, що люди ще не розуміли всіх принад і зручностей цього незнайомого для них транспортного засобу, продаж у них не було.

Саме в цей момент, Один з приятелів Енді Андерсона, Ден Покапіта викупив у нього його частку, за 800 $. Вони поліпшили дизайн і зробили ставку на своє виробництво. Перший показ був проведений в Лос-Анжелесі, на стадіоні Гільмор. Привезли вони туди 12 готових причепів, а увезлі- більше 500 замовлень! Люди платили премію, що б отримати свої причепи позачергово.

Вже до середини 1946 року в конструкцію кемпера була додана другі двері, бутанова плита, бак на 40 галонів і килими крила. Продажі стали божевільні, виробництво працювало в 2 зміни, компанія продавала 40 причепів в день. Всього за 1946-1947год було продано 4500 маленьких дач на колесах.

Так-каплевідний кемпер підкорив Америку!

Рама, подвеска

Кемпер побудований на посиленій рамі з труби перетином 60х40х2,5мм, з великим запасом міцності, покрита двома шарами промислової порошкового фарбування. Вся ходова виконана на комплектуючих Німецької фірми AL-KO.